Put off that mask of burning gold 

with emerald eyes.

摘下眼窩旁~

鑲嵌著翡翠般璀璨閃耀的黃金面具


O no,my deer,you make so bold

to find if hearts be wild and wise,

and yet not cold.

不,親愛的~

你如此的大膽冒昧...

想要尋找"心"

是否還為你狂野,為你睿智~

尚未對你感到冷卻。

 

I would but find what's there to find,

love or deceit.

我只想知道我應該知道的...

是愛?

還是欺騙?!

 

It was the mask engaged your mind,

and after set your heart to beat,

not what's behind.

假面具佔據了你的想法,

後又撩撥你的心弦,

卻非背後真實的你。


But lest you are my enemy,

i must enquire.

但,為了不讓你怨恨我...

你想要的,我都會做到。


O no,my dear, let all that be;

不,親愛的,就讓一切如此吧;


What matter, so there is but fire

in you, in me!

只要在你的心底我的心底,

還有愛情存在...

那,什麼就,都無所謂了!

arrow
arrow
    全站熱搜

    優遊自在 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()