高中的時候就很喜歡的一首歌~

接招翻唱比吉斯合唱團的(^^)

歌詞+中文翻譯  :

How deep is your love (你的愛有多深)

 

I know your eyes in the morning sun

在朝陽中,我懂你的眼神

I feel you touch me in the pouring rain

在傾盆大雨中,我感受到你的觸摸

And the moment that you wander far from me

當你在遠方流浪的剎那

I wanna feel you in my arms again

我想要你再回我懷裡

Then you come to me on a summer breeze

然後,你在夏日微風中迎向我

Keep me warm in your love

讓我在你的愛中感到溫暖

Then you softly leave

之後,你又輕柔的離去

And it's me you need to show

你必須告訴我

How deep is your love

你的愛有多深

 

How deep is your love, how deep is your love

你的愛有多深

I really mean to learn

我真的很想了解

'Cause we're living in a world of fools

因為我們活在愚人的世界裡

Breaking us down

我們將會決裂

When they all should let us be

只要他們想要那樣的話

We belong to you and me

我們屬於彼此

I believe in you

我完全信任你

You know the door to my very soul

你知道通往我靈魂的門

You're the light in my deepest darkest hour

在最幽暗的時刻,你是我的光

You're my saviour when I fall

當我墜落,你救了我

And you may not think I care for you

你也許不認為我關心你

When you know down inside that I really do

當我真的關心你的時候

And it's me you need to show

你必須告訴我

How deep is your love

你的愛有多深 

arrow
arrow
    全站熱搜

    優遊自在 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()